2012. december 16., vasárnap

9.rész

Amikor elkezdett rezegni a telefonom..sms-t kaptam,rápillantottam,Blairtől jött és ez állt benne : S.O.S.
Nagyon megijedtem..el sem tudtam képzelni,hogy mi van..eszeveszettül kezdtem el rohanni..hazáig meg sem álltam. Otthon megláttam azt a bizonyos fekete kocsit,és akkor tudtam,hogy megint itt van az a kegyetlen ember. Beszaladtam a házba..hangos ordibálást és sírást hallottam.
- Hagyj békén..Ne..! Ez fáj !
Felrohantam a szobába és megláttam Blairt,és az apját,Blair az ágyon feküdt és sírt,az apja meg a haját fogta.
- Most szépen bepakolsz és hazajössz !-utasította.
- Nem...nem megyek haza.
- Uram..beszéljük meg a dolgokat..ide figyeljen...ne értem,mi baja van..de Blair mellettem fog maradni.-húztam közelebb magamhoz.
- Márpedig,hazajön,és te nem fogod megmondani nekem. Most nincs itt a drága anyucikád,hogy megvédjen,szóval le vagy szarva.!
Bedobálta egy zacskóba Blair ruháit és húzta mag a után,majd kiviharoztak a házból és beültek a kocsiba.
*Blair szemszöge*
Kinéztem az ablakon,és alig láttam valamit a könnyeimtől..még csak el sem búcsúzhattam tőle.
Csak zokogtam és zokogtam...bele sem merek gondolnihogy mi lesz,ha reggelente egyedül kelek majd fel.
- Na ide figyelsz kicsi csaj !-mondta apám..jesszus..mióta beszél ez így ?:O
- Miaz ?
- Nagyon remélem,hogy nem találkozol többet ezzel a hapsival !
- De..apa..én ezt az egészet nem értem. Miért nem lehetek boldog,így csak megkeserítitek az életemet.
- Figyelj..most nem a pasizáson van a lényeg,még ráérsz.
-  Ráérek ? Apa mindjárt 19 vagyok..sőt hamarosan 2O és ..mit akarsz,hogy apáca legyek ? Vagy álljak be kurvának ? Apa..nagyon nem értem ezt az egészet..minek kell ezt most ?
- Majd otthon elmondok mindent..csak érjünk haza.
Mikor hazaértünk anyám a nyakamba ugrott és erősítette,hogy nagyon szeret. Annyira nem voltam rájuk kiváncsi.
- Apa..mondjad gyorsan,mert egyedül szeretnék lenni.
- Jó..rendben..anyáddal úgy döntöttünk,hogy beíratunk egy bentlakásos egyetemre,hogy változzon a modorod,és hogy fejleszd a rajztudásodat.
Hátigen..nagyon jól tudok rajzolni..:D Rajzsuliba jártam..és anyáék azt szeretnék ha job lennék..ezzel nincs semmi baj..csak ne bentlakásba..csak oda ne menjek..ez így nagyon szar.
- Mégis milyen egyetem ? El tudom képzelni,hogy milyen szar lehet.
- Sajnálom..erről beszélek..változtatnod kéne a modorodon.
- Nem tehetitek ezt velem.-zokogtam.
- De..igenis megtehetjük...a szüleid vagyunk.
- De már nagykorú vagyok.
- Nem érdekel.
- Jó..mikor kell menjek ?
- Holnapután.-mondta apám unottan.
- Remek.-sóhajtottam fel,majd felmentem a szobámba..
Ilyen kegyetlen,és gonosz szüleim csak nekem lehetnek..nem szeretnek..és a legrosszabb,hogy nem értem, miért viselkednek velem ilyen hülyén..pedig esküszöm, hogy én nem mondtam és nem tettem nekik semmi rosszat.

*Zayn szemszöge..másnap*
- Szia Zayniii - szólt bele a telefonba Louis.
- Mondjad Louis.
- Ne haragudj a tegnapiért.
- Jó..nem haragszom.-mondtam.
- Oké..de akkor kérlek gyere be próbára..szükség van a cuki hangodra.
- Louis most nincs kedvem énekelni.
- Mért ?
- Jó..inkább megyek..csak ne kérdezősködj.
Felkaptam magamra valami meleg pulcsit..beültem a kocsiba és elindultam a próbaterem felé..
Bennt...Louis egy fikusszal társalgott..a többiek meg..ettek,és várták,hogy jöjjön meg a pasi aki segiteni fog.
Leültem egy székre, és most akartam hallgatni a csendet...de nem tudtam..mert Louis a fikusszal dumált
- Louis fogd már be !
- Ó fiki..mért vagy te fiki.
- Louis ne mind baszogasd azta a k*va fikuszt..mert ki*aszottul idegesitesz. És milyen név az,hogy fiki..fiki a fikusz ? Baszki ez lehet fika is...kreativ vagy nem mondom.
- No..hát milett ? Elhagyott az asszony.?-vigyorgott a pofámba.
- Áááááá.-mondtam vörös fejjel,majd arréb mentem.







































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése