2012. december 2., vasárnap

6.rész.

Sziaasztok babuskáááim...meghoztam a megígért extrahosszú fejit :) így december 1-jére.:) Tényleg ne haragudjatok rám,mert nemhoztam új részeket..de semmi időm nem volt..ezentúl remélhetőleg több lesz :) Na de nem is húznám tovább az időt..olvassatok :)
És feltette azt a kérdést amit egyáltalán nem akartam hallani...
- Még szűz vagy ?
- Mivan ? Ezmost hogy jön ide ?
- Csak tudni akartam..izé..hogy..-mondta zavarodottan.
- Jójó..-kuncogtam fel.-amúgy..igen..az vagyok..-hajtottam le a fejem,várva,hogy mikör kezd el röhögni.
- Azthiszem ezen tudok segíteni.-vigyorgott kajánul,majd felkapott az ölébe és meg sem álltunk a szobájáig.
- Ne..Zayn..én nemtudom,vagyis félek..vagyis.
- Cshht !-csókolt meg.-Figyelj tudom,hogy a szüleid nem engedték,hogy az légy aki akarsz,de mostmár nem fogsz tőlük függeni.-mondta,majd ledöntött az ágyra és apró csókokkal halmozott el,majd lassan levette ruháimat,majd énis az övéit...
[...]
Lihegve feküdtem a mellkasára...igen,lefeküdtem Zaynel,amit egyáltalán nem bántam meg,mert szeretem és érzem,hogyha vele vagyok,akkor semmi bajom nem eshet.
- Szeretlek.-suttogta a fülembe.
- Énis téged.-mondtam teljesen megnyugodva..minden félelmem elmúlt.
- Zayn hol van a laptopom ?-jött be Zayn testvére Waliyha.
- Jesszus. Menj ki.-kapta magára a lepedőt Zayn.
- Ti meg mit..
- Semmit,menj már ki.-mondta kiabálva.
- Aha..semmit ?..és mi az az óvszer ott a földön ?
- Zayn..ha ezt anya megtudja idegbajt fog kapni.-mondta Waliyha.
Én csak feküdtem ott,mint egy nem normális...azt se tudtam,hogy köpjek,vagy nyeljek.
- Meg ne próbáld.-fenyegetőzött Zayn,majd Waliyha kiment.
-Francbaaaaaaaaaaa.-ordibált Zaym.
- Figyelj Zayn..én most lelépek.-húztam fel magamra a ruháimat.
- Mért ?
- Nem akarom,hogy anyukád megtudja ezt az egészet. Egy kurvának tűnnék a szemében.
- Dehogyis. Ne menj el !
- De Zayn.
- Kicsim.-simította meg a hátam.-nincsen semmi baj..nem fogja megtudni.
- És ha igen ?
- Akkoris..felnőttek vagyunk már. Nem lesz semmi baj.
- Jó.-sóhajtottam,mikor valaki hirtelen elkezdte nyomkodni csngőt..egyre vadabbul. Zaynel kinéztünk,és megláttunk egy fekete kocsit,ami nagyon hasonlított apa kocsijához.
- Zayn..ez apa.-mondtam,miközben megfogtam a kezét.
- Biztos..?
- Igen.
- Honnan tudja,hogy itt vagy ?
- Mit tudom én..biztos követett.
Egyszerre csak becsapódott az ajtó és apám ordibálását hallottam meg.
- Blair Stacey Willose.-ordított,mire én lementem remegő lábakkal.
- Ne kiabáljon már ember.! Maga normális ?
- Igen..és a lányomat akarom.
- Itt vagyok.-mondtam félénken.
- Azonnal összepakolsz,és hazajössz.
- Nem jövök.-mondtam,mire egy nagy pofot kaptam,amitől a földre estem és sírni kezdtem.
- Maga idegbeteg ? Hagyja békén Blairt.-állt ki mellettem Zayn anyukája.- Nem ütheti meg a gyermekét.
- Azt csinálok vele amit akarok,jó ? Maga csak ne avatkozzon bele !
- De..bele avatkozok,egyelőre az én házamban veri a gyermekét...és egy gyereket akkor sem ütünk meg...maga egy szemét vadállat.
- Ne beszéljen így velem.!
Én csak sírtamés nem volt erőm megmozdulni,mikor hirtelen Zayn terett mellettem és segített felállni,de apám megragadta a kezem és húzni kezdett.
- Gyere már,neveletlen kölyke !
- Najó..most azonnal engedje el vagy..-mondta Zayn.
- Vagy milesz ?-nevetett fel apám.
- Vagy kihívom a rendőrséget.-jött be Zayn apukája.
- Jó..csinálj amit akarsz,de tudd..hogy már nem tartozol a gyerekeim közé..kitagadlak a családból..én gyűlöllek téged Blair Willose.-mondta,majd becsapta az ajtót.
Megint elkapott egy amolyan sírógörcs..nem bírtam megállni...rosszul estek apám szavai..ilyet soha senki nem mondott nekem.
- Blair..nyugodj meg..ne sírj.-tette a kezét a vállamra Zayn anyukája.
- Nemtudok megnyugodni...fáj amit velem tett.-szipogtam.
- Elhiszem,de amit veled csinált,az szégyen..és nem érdemli meg,hogy érte sirj.
Ezután felmentem Zayn szobájába,és átöltöztem..nem akartam erre gondolni,de valahogy mégis csak az járt az eszembe,hogy most egy senki vagyok..nincsen családom..és..ennyi..én egy nagy senki vagyok. Felkaptam magamra egy melegitő pólót,egy barna cicanadrágot és egy converse cipőt. Ki akartam lépni az ajtón,azzal a szándékkal,hogy kimegyek szellőztetni az agyamat,de ekkor hirtelen Zaynel találtam szembe magam.
- Hova mész ? Megnyugodtál.?
- Igen. És..én csak gondoltam ,kiszellőztetem az agyam.
- Mehetek veled.? Csak,hogy ne essen semmi bajod.
- Persze...gyere nyugodtan.!
Elmentünk egy helyre,ami nagyon gyönyörű volt és az ősz szineiben pompázott,minden olyan mesébeillő volt. Leültünk az avarba..én hátradőltem a levelekben..és csak gondolkodtaam. Hirtelen Zayn felkapott az ölébe,és megpörgetett a levegőben,mire én felnevettem. Miután lerakott megfogta a kezem és énekelt nekem :)
- Mi lenne,ha találkoznál a srácokkal ?
- Hát..felőlem.-vontam vállat.-mikor ?
- Most rögtön.!
-De..ők hol laknak ?
- Van egy ház ahol lakunk,csak én most jelenleg eljöttem onnan.
- Hátjó..akkor menjünk.
Hazasiettünk,majd beültünk a kocsiba és elindultunk.
Mikor megérkeztünk és kiszállltunk,nekem majdnem megállt a lélegzetem. Egy óriási ház előtt voltunk, az udvara ki volt világitva,volt egy medence,ami szintén kivilágitott volt. 
Mikor beértünk egy különös látvány fogadott..
Egy barna,göndör hajú csávó rohangált egy szál boxerben és egy másik barna hajú srác kergette.
- Hé,srácok !-szólalt meg Zayn.
- Óóóó hát sziasztok.-pislogott a boxeres csávó..Harry...igen Harry a neve..emlékszem rá..ez csoda :)))) de ahogy láttam,egyáltalán nem zavartatta magát.
- Öömm.. szia..Harry,igaz ?
- Igen..de te..meg ez a jómadár..ti együtt vagytok ?
- Igen.
- Juujj..pedig még a múltkor..le se szartad szegénykémet.-karolta át Zaynt.
- Az rég volt.-sóhajtottam,mikor kijött a szöszi...na neki tényleg nemtudom a nevét. Kajált valamit és közben vigyorgott.
- Haljátok gyerekek akkor melyik filmet nézzük meg ?-jött le egy másik barna.- Óóó szia te lány..emlékszem ám rád.-mosolygott.-Blair ugye ?
- Igen.
- Na akkor remélem te tudsz segiteni..mert ők nem képesek eldönteni,hogy mit nézzünk.
- Hát..én nem tudom..tényleg most semmi sem jut eszembe.
- Mivel te először jársz itt meg kell kapd a One Direction köszöntőt.-mondta vigyorogva az a csikos pólós..emlékszem rá is..öööö Louis.
- Az meg micsoda ?-kérdeztem furán.
- Jajj csak azt ne !-fogta a fejét Zayn.
- Hehheeeheeeheeeeeee.-röhögött fel Harry.
- Na ...elmondanátok,hogy most mi van ?
Senki nem válaszolt,csak Louis felkapott az ölébe és elkezdett rohanni velem én meg hangod sikongatásba kezdtem..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése