2012. december 5., szerda

7.rész

Meghoztam a következőő részt.. remélem tetszeni fog.:) Amúgy mindenkinek BOLDG MIKULÁST :DD

Louis..ez az elmebeteg felkapott az ölébe,én elkezdtem sikongatni,de ő csak rohant kifele velem az udvarra,majd beledobott a meedencébe...najóó..ezmost komoly ?:-w
- Hülyeeeeee ! Baszódj meg !-kiabáltam.
- Bocsi !-nyújtotta a kezét,azzal a szándékkal,hogy kihúzzon,de én nem akartam..gondoltam,majd kistállok egyedül.
- Majd megoldom.-durciztam,majd Louis otthagyott..és én próbáltam kimászni,de nem ment,mert túl magas volt a medence széle,úgyhogy,amikor kilöktem magam vissza is estem..ez igy ment egy darabig,amig fel nem adtam.
- Nagy a segged,nem gondolod ?-röhögött Harry,miközben a kezét nyújtotta.
- Egyedül is menni fog !.-morogtam.
- Háát..addig megfagysz ! Na..nyújtsad a kacsód !
- Jó.-nyújtottam oda végül,majd kihúzott és a kezembe nyomott egy törcsit.-Brr...fázok..-mondtam vaacogva,majd bementünk a házba. Bennt vetettem egy szúrós pillantást Louisra,aki egyfolytába bocsánatot kért,és erősitette,hogy ez a One Direction rituálé..hátoké :-w.
- Zayn..nincs nálad egy póló..mert.öhm csurom viz vagyok..
- Nincs..minden cuuccom otthon van. 
- Nálam van egy csomó póló..gyere adok egyet.-mondta Harry. Én hirtelen Zaynre néztem aki csak bólintott egyet és követtem Harryt a szobájáig.
A szobájának sotéétbarna szine volt...pószterek lógtak a falakon..a szoba sarkaban egy halom ruha...viszonylag normális szoba volt. Derengésemből az ébresztett ki,hogy Harry fejbedobott egy pólóval.
- Ööö..köszi szépen.
- Na...nem akarsz átöltözni ?
- De csak nem előtted.
- Óóó hát én sokilyenféle csajt láttam már..csak febírállak.-mosolygott.
- Nem..engem ne bírálj fel..most szépen menj ki !
- Jó.-sóhajtott,majd kiment..és én levettem a pólómat...csak melltartóba voltam,mikor Harry bejött .
- Hm nemis rrossz.
- Basszus.-kaptam magamra a ruhát.- Hülye..menj ki !
Erre felröhögött és elment. Mikor lementem senki nem volt a házba.
- Többiek ?-kérdeztem.
- Elmentek.
- Hova ?
- Azt mondták,hogy majd jönnek.
- Oké.-ültem le a kanapéra. Bekapcsoltam a tévét,de csak váltogattam a csatornákat..semmi jó nem ment,majd egyszer csak megláttam a spongya bobot :D 
- Leülhetek ?-mutatott a mellettem levő üres helyre.
- Harry,ez a te házad..azt csinálsz amit akarsz.-válaszoltam,mire levetette magát mellém és bújni kezdte a telóját.
*fél órával később*
Hirtelen kikapcsolta a tévét,majd a szemembe nézett.
- Miaz ?
- Szépek a szemeid.
- Köszi.-mosolyogtam.
- Milyen a szájfényed ?-kérdezte
- Málnás.
- Megkóstolhatom ?
- Nesze ! Zabáljad !-nyomtam a kezébe,de ő eldobta majd egy másodperc töredéke alatt ajkai az enyéimen voltak,mikor becsapódott az ajtó,és belépett rajta Zayn..
Gyorsan szét váltunk,de nem is értem,hogy miért engedtem ezt meg neki..milyen egy lotyó vagyok.
- Ti meg ?!-nézett szembe velem Zayn.
- Tesó...én...
- Harry fogd be a büdös pofád ! Te minden csajomra rámászol ? Ottvan Perrie..Janett,Jane,Hilary...ez nem elég.még a tesómra is rámászol...én mindig megbocsájtottam,de ez már több a soknál !-kiabált Zayn,majd felszaladt a lépcsőn.
A fejemet a kezeim közé temettem,nagyon szégyeltem magam.
- Nyugi.!-tette kezét a vállamra Harry.
- Ne...! Hagyj engem békén ! Most mindenki egy nagy kurvának hisz.
Felrohantam Zayn szobájába..hmm..itt még nem is jártam. Nagyon cuki Zaynes szoba volt.
- Zayn..
- Mivan ?
- Bocsáss meg..de ő mászott rám.
- Jó..elhiszem. Megyek haza..jössz,vagy még maradsz smárolni ?
- Zayn..én ezt az egészet nem akartam.
- Csak engedtedd..na mindegy akkor jössz ?
- Igen.
Lementünk. 
- Na szent a béke ?-kérdezte Liam.
- Ja..persze..hogyne lenne az..én mindenkit szeretek.-morcogott Zayn,majd kiviharzott a szobából.
- Ne haragudjatok srácok.-mondtam.-sziasztok.
- Szia csajszi ! Majd még gyere !-mondta Niall.
- Oké..igyekszem.
Beültem akocsiba,majd elindultunk.
- Zayn..tisztázzuk a dolgokat..én..
- Jó nekem semmi kedvem tisztázni ezt az egészet..megértem,hogy Harry szebb,mint én és nem tudtál ellenálni..d az,hogy minden csajommal,sőt még a tesómmal is kikezd..ez már egy kicsit sok !-fakadt ki.
- Iszonyatosan sajnálom..és ne mondj ilyet..én téged szeretlek..de nem tudom,hogy történt ez  az egész.
- Jó.
 Közben megérkeztünk,és mivel már elég késő volt így elmentünk aludni..mivel ez az első éjszakám itt,nem tudtam,hogy hol aludjak.
- Hol fogok aludni ?
- Az ágyamban...legalábbis úgy terveztem.-mondta flegmán,majd lefeküdt..én mellé dőltem,és megpusziltam,de ő elfordult.
Hát oké...:-w

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése