2012. december 25., kedd

13.rész

- Jake.-néztem rá meglepetten.
- Te ? Itt ? Rég nem láttalak.
- Igen,itt..-mondtam teljesen elpirulva.-na és te ?-teljesen lefagytam..annyira,hogy alig birtam megszólalni.
- Öömm...az az igazság,hogy felejteni jöttem.-hajtotta le a fejét.-de nem is zavarok tovább. Még remélem találkozunk.-ölelt meg majd elment.
Jake Mahone..a volt pasim..életem első szerelme. Még most is ugyanúgy tudnám szeretni,ha anyámék nem választottak volna el tőle. Bevallom..én még mindig szeretem egy icipicit a szivem mélyén.
- Hahóó..Blair..te allod,hogy miket beszélek hozzád..? Halihóóó.-lengette előttem a kezeit Zayn.
- Őő..ja. persze..-ráncoltam össze a homlokomat.
- Nem is figyelsz rám..ki volt ő ?
- Jake..izé..
- Blair válaszolnál egy normális mondatban ?
- A  volt pasim,na boldog vagy ?
- Igen..
- Jó,menjünk vissza a szállodába..most nincs kedvem sétálni.

Most annyira eszembe jutottak a régi szép idők...annyira jó volt vele,vagyis én most nem azt mondom,hogy Zaynel rossz,de..most hiányoznak a régi idők. Hiányzik,amikor megölelt,vagy amikor megcsókolt és megpuszilt. Vagy akár csak az,amikor felhivott és órákig beszélgettünk. Hiányzik minden. És most,hogy láttam..minden emlékem előtört és annyira megváltozoott.
- Fura vagy.-mondta Zayn az ágyon fekve.
- Zayn..most nem szereetném,ha megharagudnál,mert nem azért jöttünk ide. De ha elmondom neked,hogy mért vagyok fura akkor egyből ideges leszel,és ezt nem akarom.
- Mondd el..nem haragszom meg.
- Eszembe jutottak az együtt töltött idők Jake-el.
- Aha..szóval még mindig szereted. Oké..no para..happy vagyok..igen,oké-mondta eléggé feszülten.
- Látod ezt mondom,veled nem lehet megbeszélni semmit..nekem erre most nincs energiám Zayn. Nem mondtam hogy őt szeretem. Téged szeretlek..De most..most inkább hanyagoljuk ezt a témát.-bebújtam az ágyba,majd próbáltam aludni.
- Nézd.-hajolt felém.-nem szeretném ha haragba lennénk.
- Jó.
*reggel*
- Jó reggelt szépségem.-csókolt meg.
- Szia.-mondtam egy kis mosollyal a szám végén.
 Elémrakott egy tálcát tele kajával.
- Reggeli az ágyban ? Anyám most leszedné a fejem.-nevettem fel.
- Heh.-mondta,majd megcsókolt,de jó hosszasan,úgy ahogy szeretem :D
- Szeretlek.
- Énis téged,de a tegnapi kiabálást nem felejtettem el.-mondtam és nekifogtam eenni.

Este azt mondta,hogy valami buliba megyünk,úgyhogy elkészültem.
*ruhám*

*inkább ezt a cipőt vettem hozzá*

Elmentünk valamilyen helyre..ilyen puccos volt és...tudni kell,hogy utálom az ilyen helyeket.
- Na hogy tetszik ?
- Ő..jó.-mondtam.
Leültünk egy asztalhoz és 4 srác jött velünk szembe, na jó hogy ők voltak azok. Harry,Liam,Louis és Niall.
- Ők mit keresnek itt ?-kérdeztem,közben az italomat ittam.
- Hát gondoltam  velünk lehetnének.-erre a mondatra kicsit férre nyeltem..és elkezdtem köhögni.
- Ők ? Velünk ? 
- Baj ?
- Nem.
- Na helló asszony.
- Neledis szia Louis.
- Mérges a csajod.
- Nemvagyok mérges Louis.
- Jóna..álljatok meg..hoztam egy vendéget.
- Kit ?-kérdeztem,mire bejött egy fikusszal.
- Louis..ez egy szaros fikusz !
- Igen,ő fiki. Gyere fiki ülj le.
- Louis...te beszélsz egy fikusszal !
- Fiki a lelki társam !
Ahogy a fiúk megjöttek egyből zűrzavar...úgyvolt hogy csak ketten leszünk erre megjöttek ők.
Hirtelen megláttam az ajtóban Jake-t. Intett nekem és én egyből elpirultam,és intett,hogy menjek ki. Igy is tettem,mikor kimentem,ő megölelt.
- Szia.
- Szia.
- Hiányoztál.-mondta.
- Öhhm..te is nekem.
- Blair én nem birom ki nélküled. Ne haragudj...de muszáj veled lennem.
- Jake nekem van b..-akartam mondani,de ajkait az enyéimre tapasztotta és megcsókolt,magához húzott és nem akart elengedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése