2012. december 21., péntek

1O.rész

*Blair szemszöge*
Pffú...annyira szar az életem..Komolyan...ez..ez valahogy olyan hihetetlen. A szüleim nem szeretnek..mindent elkövetnek annak érdekében,hogy szomorú legyek. De nekem ez már nem megy..szivesen megmutatnám nekik,hogy én nem vagyok olyan,akit meg tudnak törni...mert én szeretem az életemet,és ezt nem fogják tönkre tenni..vagy,talán mégis ?
 Na...és ott van Zayn is..most mégis mit mondjak neki ? Szakitsak vele ?..persze,hogyne..össze fogom törni a szivét...ezt nagyon nem értem..minek ? Mit tettem ? Miért érdemlem ezt ki ? Soha nem csináltam semmi hülyeséget.. 
Néha úgy érzem,hogy bárcsak soha nem születtem volna meg.
Elmélkedésemet bátyám, Jeremy zavarta meg.
- Hugi !-jött be.
- Sziaa Jeremy !
- Hogy vagy ?
- Hát szarul,de büszkén.-röhögtem fel.
- Az én testvérem !-nevetett ő is.
- Hja.
- Na mondd..mi bánt ?
- Az..hogy anyáék bentlakásos egyetemre küldenek..és elválasztottak Zayntől.
- Jajj..én ezt nagyon sajnálom..hugi..énis elmegyek.
- Mi ?
- Kiköltözöm Olaszországba.
- De..de..miért ? Jeremy..ezt nem teheted velem,te vagy az egyedüli aki szereet engem.
- Jessicával úgy döntöttünk,hogy összeköltözünk.
- Óóó...az nagyon jóó..de mért olyan távol ?
- Ott laknak a szülei..és most ez igy jó.
- Hát nekem nem a legjobb..de a lényeg,hogy nagyon boldogok legyetek.-mosolyogtam.
- Köszönjük .
Miután kiment  sms-t kaptam Zayntől.
"Hiányzol,amint tudsz hivj..! 
                                  xxZayn "
Gyorsan tárcsáztam a telefonszámát,két csengés után fel is vette.
- Szia kincsem.
- Szia.
- Annyira hiányzott már a hangod..annyira nagyon szeretlek.
- Nekemis hiányzott a hangot..énis szeretlek,de..-mondtam komolyan.
- Mi az a de ?
- Holnapután bentlakásos egyetemre megyek.-mondtam könnyeimmel küzködve.
- Mi ?-mondta halkan.
- Sajnálom..de nincs mit tenni,anyáék már beirattak.
- Nem teheted ezt velem. Én..azt hittem,hogy..
- Tudom...sajnálom és nem szeretném,hogy rám várj..vagyis,,de szeretném,de nem tehetem ezt meg, szerintem jobb lenne ha..
- Blair,most nem szakithatsz velem. Kérlek szépen ne törd össze a szivem.
- Nem kérhetem ezt tőled...
- Én szerettelek.-mondta sirva,majd lerakta.
Tudom,hogy hülye voltam,de biytos becsajozna. Hirtelen sirást és Jeremy ordibáláását hallottam meg.
- Na ne nevezzétek magatokat szülőknek !-mondta,majd kirohant a házból.
- Mi történt ?
- Semmi.-mondta anyám zokogva.
- Anya ne szivass engem..mondjad mi van !-láttam,hogy mikor kiejtettem az "anya" szót egyből a szivére tette a kezét és hangosan zokogni kezdett.
- Kicsim...amit most mondok..
- Mondjad már !
- Te nem a mi gyerekünk vagy.-sirt tovább.
- Hogy mit mondtál ? Te szórakozol velem ? Még valami igazság ?-kezdtem el a bőgést.
- Mi...elraboltunk az igazi szüleidtől.
- Mi ?-tágultak ki a szemeim.- De mért tettétek ezt velem ?
- A szüleid gyilkosok ! És..soha nem szerettek téged,ezért raboltunk el. És most láttam a tévébe,hogy meg akarnak találni téged.
- Ez most ugye nem igaz ? Ez egy horrorfilmbe illik ...
- Tudom..ezért kell elmenned az egyetemre..hogy ne találjanak meg.
- Félek.-zokogtam tovább.

*********************************************************************************
- Hugiiiiiiiiii ! - keltett fel Jeremy,amire gyorsan felugrottam.
- Mi ?..élek ? Ez csak egy álom volt ? Nincsenek gyilkos szülők. Jeremy..te itt vagy ? És mi van Olaszországgal ?
- Mi ? Én nem megyek Olaszországba.-nevetett fel.
- Óóó igen Jeremy..ez csak egy álom volt.-fújtam ki a levegőt.
- Vacsoraa.-kiabált anya,és boldogan mentem le,mert tudtam,hogy ez a rémálmom nem következett be,és minde oké.
* Lennt *
- Be pakoltál már ?-kérdezte anya.
- Igen..kész vagyok.
- Végre teljesül az álmom,és végre gazdagok leszünk.-mondta anya..pff..te jóószagú ég  ! Ez de gáz..ilyet ..
- Mert ?
- Azért,mert te eladod a festményeidet,és mi meggazdagodunk.
- Aha,szóval te csak a pénzre hajtasz.
- Jaj kicsim tudod,hogy nem.
- Jó mindegy,anya most nem akarok veszekedni.
Vacsora után felmente a szobámba és ültem az ágyamon és twittereztem. Hirtelen egymás után kövek pattogtak az ablakomon. Felálltam és kinéztem az ablakon,megláttam Őt..kinnt állt a hidegben és egy létrát támasztott.
- Gyere fel.-mondtam halkan az ablakból.
Ő felmászott,és ahogy beért egy lágy csókot lehelt ajkaimra.
- Hiányoztál. Szeretlek.-mondta két csók között.
Bezártam az ajtót és leültünk az ágyra.
- Zayn..én holnapután elmegyek egy bentlakásos egyetemre..
- Mivan ? Ez nem lehet..Blair kérlek szépen ne tedd  ezt velem.
- Jó..de mégis mit tehetnék ?
- Szökjünk meg...-mondta.

Ne haragudjatok a sok helyesirási hibááért..de azért remélem tetszett..xx

2 megjegyzés:

  1. Elolvastam az eddigi részeket és nekem tetszik, remélem amit Zayn javasol be fog jönni. Kíváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés