2012. december 13., csütörtök

8.rész

Reggel úgy keltem fel,hogy valamivel ki kellene engesztelnem Zaynt..mert..ez igy nagyon rossz.
- Zayn..én ezt nem akartam..kérlekszépen ne haragudj rám. Én téged szeretlek,tudod jól.
- Nem haragszom.-mondta,majd elfordult.
- Zayn..tudom,hogy ez rossz neked..de nekem is,és nagyon nem akartam,hogy ez igy történjen,de tudod,hogy én nem akartam,és teis elmondtad,hogy Harry ilyen.
- Igen..és ez a legrosszabb,hogy félek,hogy bedőlsz neki,és majd őt választod helyettem,vagy talán a hátam mögött titokban jártok és egy nap elszöktök..és..
- Szerintem te túlságosan sok szappanoperát nézel. Szivem,nem fogok elszökni vele,és csakis téged..érted ? Csakis téged szeretlek szivem !
- Biztos,hogy nem lesz baj ? Megbizhatok benned ?
- Teljes mértékben.-mosolyogtam,majd megcsókoltuk egymást..ez most olyan jól esett,már hiányzott a csókja.- Te kis féltékenykém.-pusziltam meg az orrát.
- Tudod,milyen rossz,amikor mindenkidet lekoppintja rólad ? Annyira szivás ez az élet.
- Na ..ne is mondj ilyet ! Akkor nekem milyen ? Engem kidobtak itthonról..ésés..ez nagyon fáj.-mondtam a sirás határán,most hiányzik a bátyám..igen,egyedül Ő !
- Igaz..-sóhajtott fel.-De most itt vagy nekem..és..én vigyázok rád,tudod jól.
- Szeretlek. Nagyon is.!
- Énis téged szivem.
Hirtelen megszólalt a telefonom..és mikor megláttam,hogy ki hiv,nagyon megijedtem. Elkezdtem remegni,és Zaynre pillantottam,aki megszoritotta a kezem. Apa volt az.
- Haló ?-emeltem a fülemhez remegő kézzel a telefont.
- Szia kincsem !
- Szia. Mit akarsz ?
- Kincsem..gyere haza,már hiányzol.
- Jajj kérlek mellőzd az ilyen "kincsem"-eket. Nem vagyok én neked senkit. Kitagadtál a családból pár napja. Figyelj engem békén hagyhatsz. Te nem szeretsz engem. Énse téged ! Szia.-nyomtam ki a telefont,majd megkönnyebbülten lélegeztem fel.
- Szivem,én most elmegyek próbálni,mert lesz egy koncert,ami kedvéért újra összeáll a csapat.-csókólt meg Zayn.
- Dejóó..kár,hogy csak egy nap kedéért áálltok össze. Oké. Szia.
Miután elment,gondoltam,nem maradhatok itt örökre,úgyhogy felnyitottam laptopom,és keresgéltem ingatlanokat,ami viszonylag nem túl drága. Aha...de honnan pénzt ? Mondjuk..nekem otthon van egy kis férre tett pénzem..majd érte megyek.
*Zayn szemszöge*
Beértem a próbaterembe,ahol a többiek már ott voltak.
- Sziasztok.-köszöntem.
- Sziaa.-mondták.
Közben a fiúk elmentek KFC-s kaját hozni,igy ketten maradtam Harryvel,mivel ő szokás szerint ült és a telefonját bújta. Egyszer csak felnézett és megszólalt:
- Nem akartam !
- Énse akartalak megismerni téged !
- Zayn..ne légy ilyen. Nem tudtam ellenállni.
- Baszódj meg Harold Styles ! Leszarom,hogy nem tudtál ellenállni..az én csajom,úgyhogy tanulj meg. Öcsém Harry ez nekem fáj..ez nem az első,ha mondjuk, az első lenne akkoor még talááán(????) oké..de nem ! Ez már nem az első. Nem veszed észre,hogy te csak mindenkit kihasználsz ? Basszus Harry..teúgy váltogatod a csajokat,mint más a zokniját. Harry...gondolkodj el ezen..mert ha tovább csinálod ezt,a barátságunknak vége !
Közben a fiúk is visszajöttek és folytattuk tovább a próbát,jó volt,hogy újra összeállt a csapat..de kár,hogy nem örökre.!
- Srácok,mi lenne,ha újra összeállnánk.-vetette fel a kérdést Louis.
- Hát.-mondtam.
- Jóóóó.-csillant fel a többiek szeme.
- Miaz Zayn..szerinted nem jó ötlet ?
Harryre néztem,aki elkapta a fejét szégyenében.
- Nem gondolod komolyan,hogy egy kis semmiségért nem áll össze a csapat ?-mondta Louis..
- Ja.-helyeselt Niall.
- Hát köszi fiúk..örvendek,hogy ti egy "kis semmiségnek" tartjátok,de nagyon nem az. Igenis fáj..fáj,hogy mindenkivel ezt teszi..és ha majd ti is megjárjárok..akkor majd nyafogjatok. Nekem nincs kedvem itt maradni. Leszarom,ha most nem tudtok,majd énekelni a koncerten. Leszarok mindent..rám ne számítsatok !-mondtam,majd kirohantam a próba teremből..rohantam hazáig,amikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése