2012. december 24., hétfő

12.rész

Halihóóóóóóóóóó...hát boldog karácsonyz minden egyes olvasómnak..:) Mst,karácsony alkalmából meghoztam a kövi részt :) És persze Happy Birthday Lou !:D



*ruhám*
*cipőm*
Lementem a recepcióhoz,és ott várt engem Zayn..
Egyből egy széles mosoly jelent meg arcomon :)

- Gyönyörű vagy !
- Köszönöm.
- Na..ezt most felkötöm a szemedre.-mutatott egy kendőre,amit sikeresen a szememre varázsolt.
Fogta a kezemet és vezetett..kicsit féltem,mert hát mégis csak magassarkú cipőm van és hát..na:))
- Zayn ha kitöröm a lábam..azt nagyon megbánod.-mondtam nevetve.
- Nyugi. Nem lehetsz annyira szerencsétlen.-röhögött.
- Haha.-mondtam énis,de egyáltalán nem haragudtam meg rá..én azt szeretem egy srácba,hogyha tud hülyülni és tud értelmetlen baromságokat mondani..énis ilyen vagyok..és nagyon szeretem Zaynt.
- Zayn megérkeztünk már ?-kérdeztem.
- Mindjárt.
- Ahjmáár.
- Ne nyafogj...na itt vagyunk.-mondta.-Mindjárt jövök,de ne menj sehova.-hagyta meg..és még egy boogot kötött a már igy is szoros kendőre.
- Nem állt szándékomban,mivel nem látok semmit-mondtam cinikusan.
- Jójóó...maradj is itt...és ne leskelődj..egy perc és visszajövök.
Hirtelen egy kezet éreztem a kezemen..
- Mehetünk ?-kérdezte Zayn.
- Igen.
Levette a kendőt..és ott álltunk az  Eiffel torony előtt,ami ki volt világitva.
- Ez egyszerűen csodás.
Beültünk eg étterembe,ami pont az Eiffel toronyra nézett és..minden annyira mesés volt.


Mostantol hivatalosan is Párizs a kedvenc városom *-*.
Rendeltünk kaját,amir rekordidő alatt ki is hoztak. Közben Zayn megsimogatta a kezem és felém fordult.
- Van egy ajándékom a számodra.
- Igen ?-lepődtem meg.-mi ?
Ekkor kibontott egy kis dobozt benne egy Thomas Sabo-s karkötővel.
- Jesszus..Zayn..ez eszméletlen szép..jajj nagyon szépen köszönöm.
Elmentünk sétálni.. kézen fogva járkáltunk az utcákon és rengeteget hülyültünk. Megfogtam az arcát úgy, ahogy az öregnénik szokták :D 
- Mondd szépen pandamaci !
- Pandamacii.
- Deéédi valaki !-mosolyogtam,mire ő vágott egy ilyen fejet.:D
Én csak felröhögtem.
- Erre most csorgatnod kellene a nyálad !
- Óó igen ?-mondtam,majd összekócoltam a haját.
- Ne..te kis...szépen meg volt csináálva..te meg összeborzoltad.-durcázott.
- Na most bevágtad a műdurcit ?-mondtam,megint a haját borzolva.
- Ha harc,hát legyen harc.-hunyoritotta a szemét és felkapott az ölébe,és igy rohangált velem Párizs utcáin.
- Hülyegyerek rakj le.-csapkodtam a hátát.
- Lehülyéztél ?
- Szeretlek.-nevettem fel.
- Na ne szeress.-harapott bele a nyakamba.
- Ááá..ez fájt te beteg !
- Csókolj meg.-mondta úgy mint a szappanoperákban.
- Sok szappanoperát nézel,nem gondolod ?
- Nem.-csókolt meg szenvedélyesen.
Nagyon szeretem őt *-*.
Megpörgetett a levegőbe majd csikizni kezdett..és megpuszilta a nyakamat,majd a számra tévedett. Csókunkat egy hang zavarta meg.
- Blair ?-kérdezte meglepődve.

2 megjegyzés: