2012. december 23., vasárnap

11.rész

- De...Zayn,ezt mégis hogy gondoltad ?
- Szökjünk meg...és akkor csak ketten leszünk..és senki nem akadályozza majd meg a szerelmünket
- Zayn..engem már beirattak az egyetemre..nem tehetem ezt.
- Szivem gondolj bele...csak ketten,mindentől elválasztva.
- És a szüleid ?
- Nem érdekelnek a szüleim...veled akarok lenni
- Jó..felőlem.-hajtottam le a fejem.-és mégis hova mennénk ?
- Elutazunk. Mondjuk Párizsba..vagy..nemtudom..valahova el innen.-mondta majd kezeit arcomra tette és megcsókolt.
- De tudod jól,hogy milyenek a szüleim...a világ végére is utánam jönnének,csak hogy ne legyek veled.
- Ne aggódj,biztos nem fognak keresni.-mondta,majd magához húzott és szorosan ölelt magához. Ekkor kulcsforgatás hallatszott a kulcslyukon és kinyilt az ajtó..megláttam apámat.
- Te mégis mit keres it, és hogy a jó büdös szarba jutottál be ?-kiabált.
- Én...-kezdte el Zayn.
- Apa...kérlek értsd meg,hogy én szeretem őt.
- Daniel kérlek szépen..ne csinálj botrányt..hadd búcsúzzanak el egymástól..én megértem,hogy szeretik egymást..most hagyd őket. Tudom,hogy nem akarod,hogy felnőjön..de ez már egy kicsit túlzás..gyere.-mutatott az ajtó felé anya,majd kimentek.
- Zayn...ez nekem nem fog menni.-gördüt le egy könnycsepp az arcomon.-nem birom tovább.
Letörölte könnyeimet és megpuszilta az orrom.
- Szereltek..és ne félj..mindig veled vagyok.
- Soha nem mondtam még ilyet..de utálom a szüleimet..-sirtam el magam.
- Szökjünk meg és akkor minden rendben lesz.-vetette fel megint.
- Jó.-szipogtam.
- Pakolj be és elmegyünk a reptérre.
- Most ?
- Most.
Gyorsan bepakoltam minden szép ruhámat,fürdőruhát..és mindent amire szükégem lesz...odaraktam a férre tett pénzemet,mikor kész lettem, kimásztunk az ablakon. Elfutottunk a kocsiig,majd elindultunk.
Egész úton csak sirtam.
- Zayn..mivel érdemeltem ezt ki ? Senki nem szeret.
- Ezt most rögtön vond vissza..én nagyon szeretlek....tudod jól,hogy te vagy a mindenem.
- Szeretlek.
Megérkeztünk a reptérre és megvettük a két jegyet,amely Párizsba repült,
Felszálltunk a repülővel,és  éreztem,hogy nagyon jól döntöttem..vele..csakis ketten :)
- És mégis meddig maradunk Párizsba ?
- Nemtudom...
- Hát jól kitervelted nemmondom.
- Nyugii...most az a fő,hogy jól érezzük magunkat.
- Tudom..-sóhajtottam.
- Kérem kapcsolják be öveiket...megkezdjük a leszállást.
*********************************************************************************
Megérkeztünk a szállodába és  megkaptuk a szobánkat.
- Tejóég de gyönyörű.-mosolyogtam.
- Nállad semmi sem gyönyörűbb.-mondta Zayn,mire tisztára elpirulram.
Miután kipakotunk Zaynek egy olyan brilliáns ötlete támadt,hogy menjünk úszni. Felvettem a bikinimet,majd lementünk a medencéhez ami óriási és nagyon szép volt.
*furdőruhám*
Elkezdtünk hülyéskedni..lenyomott a viz alá,majd énis őt és igy hülyültünk. Egyszercsak megfogott és megcsókolt..
- Van egy meglepetésem számodra. Menj öltözz fel..és 6kor találkozunk a recepciónál. 
Követtem tanácsait,tehát felmentem elkészülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése