2012. november 21., szerda

5.rész

- Én..-nyeltem egy nagyot..fogalmam sem volt..nem akartam beégnii előtte.-Oké.-mondtam hezitálva...de bassszus még smárolni se tudok..de ciki máár...
- Komolyan ?-mondta boldogan,majd arcomat a két keze közé vette és közeledett ajkaim felé..Zayn ne..menj innen..ne gyere közelebb..! Meg fog csókolni..basszuuss basszuss nenenee...nemtudom,hogy kell.
Hirtelen megcsókolt..de nagyon megijedtem..és hátrébb húztam a fejem.
- Figyelj,szerintem ez még túl korai.-motyogtam a orrom alaatt.
- Öömm..oké...
- Most ha nem baj én haza mennék.
- Jó..hazakísérlek.
- Nem kell,majd megyek egyedül..köszönöm,rendes vagy..de most szeretnék kicsit egyedül lenni.-mondtam..és hogy ne higyje,hogy baj van gyorsan nyomtam egy puszit az arcára.
- Holnap hívlak !,vigyázz magadra.
- Oké..szia.-mosolyogtam,majd elindultam haza..nem tudtam,hogy most örüljek,vagy legyek szomórú..! Apámék ha megtudják,ki tudja mit csinálnak..ahjjajj...
Mit mondok majd nekik,ha nap mint nap kinnt leszek Zaynnel ? S ha követnek. ?! Mindegy,majd valamit kitalálok. Lassan hazaértem..bementem a házba és persze,hogy apámmal taláálom szemmbe magam..nem is köszöntem neki,csak felindultam a lépcsőn de visszahúzott.
- Most komolyan..miabaj ?-kérdeztem.
- Nem lehet barátod..ugye tudod ?
- De miért?????? magyarázzátok meg nekem,hogy mi a jó büdös francért nem lehet ?!?!
- Nem lényeges..nem és kész.-mondta,majd bement a konyháab.
* 1 héttel később *
Ma moziba megyek Zaynnel és minden jó lenne..ha tudná,hogy apámék ellenzik a kapcsolatunkat. Anyáék nem tudják,hogy járunk...de legalább vagy 6-szor pofoztak meg,mert ppofáztam nekik. Most ott tartok,hogy magasról teszek rájuk..ezvan.
Felkaptam magamra ezt,majd elindultam ki az ajtón:
- Hova mész ?-kérdezte anyám.
- Közöd ?-kérdeztem flegmán,majd megpofozott.
- Mondjad hova mész ?
- El.-válaszoltam,kimentem és amilyen hangosan csak tudtam becsaptam az ajtót.
Fájt az arcom..nagyon..a könnyek folytak az arcomon..leguggoltam a földre,és csak sírtam,majd egy erős kezet éreztem a vállamon,felnéztem és mikor megláttam Zaynt a nyakába ugrottam és szorosan öleltem.
- Mi történt ?
- Semmi..lényeg,hogy most itt vagy..és érezzük jól magunkat.-szipogtam egyet és bementünk a moziba,megnéztük a 1O dolog amit utálok benned.-et.(KEDVENC FILMEM :D*-*)
ikor vége lett,kinnt eleredt az eső és nagyon hideg volt. 
- Harry barátom azt mondta egyszer,hogy esőben csókolózni a legjobb !-húzott közel magához és megcsókolt..én meg..nemis tudom csak ott álltam,ő meg csókolt és..ááhw*-* életem első csókja..az esőben..Vele !
- Na..most hazakísérnél?-kérdetem az esernyőt kinyitva.
- Persze.
Mikor hazaértünk még gyorsan megcsókolt,én bementem,ő meg hazament.
*házban*
- Megint azzal a Zaynnel voltál ?
- Igen.-mondtam,mert nem volt kedvem egy másik veszekedésre..most végképp nem fogják elrontani a napomat ! Vagy mégis ?!..Ez tőlük kitelik.
- Na idefigyelj.-jött ki apám..-vagy szakítasz vele vagy..
- Azt már nem.-vágtam a szavába.-nem fogunk szakítani.
- Jó akkor szépen fogod magad,és kitakarodsz a házamból.-nyomott a kezembe egy táskát tele a ruháimmal,majd kilökött az ajtón. Na..ez azért márt durva..én ilyet nem tettem volna.
Az eső még szakadt ...énis elkezdtem sírni..most hova menjek ?! Elindultam de nem tudtam merre..
***********.**********************************************************************
Kb. fél órája gyalogolok és bőgök..nemtudom merre menjek..el vagyok fáradva..sötét van és nem bírom tovább. Az lesz a legjobb ha felhívom Zaynt.
- Zayn !-szipogtam a telefonba.
- Igen ? Mi történt ?
- Apámék kidobtak.-zokogtam tovább.
- Hogy mii ? Kidobtak ? Hol vagy most ?
- Nemtudom Zayn..de nagyon félek.
- Nyugodj meg. ! Látsz valamit ?
- Egy benzínkutat.
- Menj be és kérdezd meg,hogy hol vagy.
- Jó..-így is tettem,majd elmondtam Zaynnek a címet. Leültem egy padra a zuhogó esőbe és csak sírtam...vajon mit tettem nekik,hogy így ki vannak rám bukva ?
Lassan megérkezett Zayn is...beültem a kocsijába,majd elindultunk...
...
Mikor  odaértünk a házukhoz,bementünk és az anyukája fogadott minket.
- Sziaa.-ölelt meg.
- Csókolom !
- Nyugodtan tegezz !
- Óh rendben !
- Van ruhád ?
- Igen...a kezembe nyomtak egy táskányit,aztán kidobtak.-mondtam,majd megint elsírtam magam.
- Nyugodj meg !...először is,menj tusolj le.-nyomott a kezembe egy törölközőt..aztán öltözz át és elmesélsz szépen mindent.
- Rendben !
Zayn megmutatta a fürdőt..beálltam a zuhany alá..és engedtem magamra a szinte égető vizet..most nnyira jól esett..éreztem,hogy biztonságban vagyok itt..Zayn szülei tök kedvesek..legalábbis az anyukája igen..a többieket még nem igazán ismerem.
Miután lezuhanyoztam..felvettem a pizsamámat és lementem..ahol  Zaynnel és anyukájával leültünk a nappaliba..én kaptam forrócsokit ( dejóófej anyukája van :D).
- Na mesélj.-mondta az anyukája. Zayn egész végig játszadozott az hajammal..de nem zavart..sőt nagyon élveztem :))).
Belekezdtem a mesélésbe..mindent elejétől végéig elmondtam részletesen,mikor befejeztem Zayn megfogta a kezem.
- De szivem..ezt mért nem mondtad nekem az elejétől fogva ?
- Mert féltem,hogy aztán ciki leszek és nem akartam..hogy ez legyen.
- Nefélj..nálunk mindig biztonságban vagy ..ugye anya ?
- Igen..addig maradsz amediig szeretnél..szivesen látunk.
- Köszönöm.-mosolyodtam el.
Ezután ketten maradtunk Zaynel..majd egy olyan kérdést tett fel amire..persze hogy nem akartam válaszolni !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése