2012. november 12., hétfő

2.rész

- Jajj lányok,nekem tényleg semmi kedvem nincs koncertekre járni,főleg nem egy ilyen one direction vagy mi a neve..koncertre. Amúgy,meg anyáék úgysem engednének el.
- Mert ?
- Mert..mert nemtudom.
- Egy próbát azért megér.-mondta Jesy,majd lement..és pár perc múlva vigyorogva jött vissza.- Teis jössz velünk.
- Jó.-sóhajtottam nagyot.
- Ezaaz.
- Lányok,ha nem bánjátok,most egyedül szeretnék lenni.
- Persze.-álltak fel,majd megöleltek.-holnap hívunk.
- Jó.
Miután kimentek,én csak előre bámultam. A szüleim nem szeretnek...úgy bánnak velem,mint egy senkivel. Sírni kezdtem...olyan jó lenne,ha egy boldog család lennénk,de ez nálunk nincs így. Ők egyértelműen nem szeretnek engem. 
*Másnap*
Reggel korán keltem..és ma nincs sulin,így elmentem futni. Már kb. 15 perce futok..egyszercsak belém jött egy pasi,úgy nekemjött,hogy leestem a földre.
- Mi lenne ha egy kicsit vigyáznál ?-förmedtem rá,majd rám nézett és felsegített.
- Ne haragudj,nem akartam.-nézett fel rám és én belenéztem a barna szemeibe *-*.
- Jó..meg van bocsájtva.-engedtem el a kezét.
- Amúgy Zayn Malik vagyok.-mondta csendben.
- Jó..én Blair vagyok...de miért suttogsz ?.-kérdeztem.
- Mert én vagyok Zayn Malik.
- Jó..örvendek.-húztam fel a szemöldköm,majd elindultam.
- Várj.-fogta meg a karom.-te most kajak nem vágod,hogy ki vagyok.
- Nem,ömm talán kéne ?
- Hát..ömm.
- Ismerős fejed van.-nevettem.-de nemismerlek.
Erre csak felnevetett.
- Na...örvendek a szerencsének,de én most megyek.
* Zayn szemszöge *
Az a lány.igen,az a Blair..egyszerűen gyönyörű volt. És végre valaki,aki nemtudja,hogy ki vagyok. Megkönnyebbültem,mert először azt hittem,hogy elkezd kiabálni,majd agybajt kap..de nem,ő más volt.
*Blair szemszöge*
Fura emberkék vannak itt nemmondom..hát én mégis honnan kéne tudjam,hogy ki ő..naaztán. Futottam tovább,majd hirtelen rezegni kezdetta telefonom.
- Haló ?
- Blair ! Mitcsinálsz ? Hol vagy ?-kérdezte Kathie.
- Futok..és röhögök.-mondtam nevetve.
- És min ?
- Ma belém jött egy srác és elkezdett nekem suttogni,meg kérdezte hogy nem-e ismerem,dehát honnan kéne ismerjem ? Egyre furább emberek vannak.
- Aha..a nevét nem mondta ?
- De..valami Malik.
- Zayn Malik ?
- Az.az..-mondtam zavarodottam,mire a vonal másik végéből nagy sikolytást lehetett hallani,majd egy puffanást.- Kathie..hahóó..élsz még..jesszus meghaltál ?
- Te beszéltél..Vele ?
- Ööö..igen,de ebbe mi olyan nagy dolog. Beszéltem egy átlagos sráccal. Wow.
- Ő Zayn Malik a one directinból.
- Ja,vagyúgy..na hát örvendek a szerencsének.
- Te beszéltél Zayn Malikkal.
- Ja..meg felsegített a földről.
- Miiiii ? Hoozzád ért ? Megfogta a kezed ? Nehogy kezet moss. Ne érj semmihez ! 1O perc és a házatoknál vagyok..de addig ne fogj meg semmit azzal a kezeddel !
Erre kitört belőlem a hangos nevetés.
- Jó.ámondtam.
1O perc múlva a házunkhoz szaladtam,ahol Kathie már várt engem.
- Nyuújtsd a kezed.-mondta,majd így tettem,mire ő magához dörzsölte a kezem.
- Kathie..ő is csak egy ember ! Nem nagy dolog.
- De basszus..wááááááá. És ma koncert és jáááájjj..
- Jójó.-forgattam meg a szemem.
[...]
- Jesy..Kathie..nekem nincs semmilyen ruhám ami jó lenne a koncertre.-mondtam,miközben a ruháim között turkáltam.
- Tele van a szekrényed szebbnél szebb ruhákkal,te meg itt nyafogsz. Na engedj oda.-mondta Jesy,majd arréb lökött és kivett egy ruhát a szekrényből.-ez jó lesz.

- De ez biztos jó ?
- Igen-igen..vedd fel,aztán megyünk.
- Jó.-sóhajtottam.
Felvettem,majd beparfümöztem magam és elindultunk.
*Koncerten*
- Liaaaaaaaaaaaaaaaam imááádlak.-kiabált Kathie.
- Haryy.-mondta Jesy.
- Csajok..mit esztek ezekben ? A zenéjük egy nagy rakás szar !
- Nemigaaz...és ne mondd hogy nem néznek jól ki.
- Deee..dehogynem.-helyeseltem.-de nincs hangjuk,azt meg kell hagyni.
- De van és kész !
Koncert végén muszáj volt dedikálásra is menjünk..ahj..de pedig nekem annyira nem volt kedvem.
Csak mentem sorrol sorra a fiúknál..mindegyiktől kaptam pacsit és autogrammit..de ahj..minek ezt ? Én eleeve be se akartam állni a sorba..de muszáj volt..mert Jesy..nem engedte hogy egyedül maradjak..:))) Zaynhez értem.
- Pacsi,ölelés,puszi ?.-kérdezte,majd a kezembe nyomta az aláírt papírt és rámnézett.
- Semmi..csak menjek már haza.-duzzogtam.
- Jajj szia.-mosolygott.
- Szia.-és már fordultam is meg,de a kezembe nyomott még egy lapot a telefon számával.
Na remek ... 
- Csajok..nem kérhetitek tőlem,hogy ezzel most beszéljek.
- Megvan a telefonszáma..biztos nem azért kaptad,hogy ki rakd a vitrinbe.
- Igen.-helyeselt Kathie.-holnap suliba mindent elmesélsz.-kacsintott,majd bementem a házba.
Anyáék köszöntek nekem..ez haladás..pezsgőt kell bontsak. Na mindegy..felmentem twitterre és kaptam egy üzeneteT Zayntől.
" Durcis kiscsaj xx:*"
DAFUQ...na most erre mit írjak ? Hát öcsém,úgy viselkedik,mintha 1OOO éve puszipajtások lennénk. Na mindegy..visszaírtam :
" Hahaaa :))"
*Reggel*
Sajnos ma már suli van. Megittam a reggeli cappuccinomat,majd indultam is suliba.
Az én dárga iskolámban leültem a padomba,majd vártam,hogy a csajok megjöjjenek. Hirtelen az osztály egyik rémsége ült le mellém, Destiny,aki világ életében utált engem. Én vaagyok a fő ellensége,ha fogalmazhatok így.
- Destiny..ház számot tévesztettél ?
- Haha..én csak azt szeretném,ha legjobb barátnők lennénk.-vigyorgott erőltetetten.
- Te beszívtál ? Mindigis szivattál és baszogattál..na most nehogy azt kérd,hogy én beste freundin legyek veled.
- De gondolkodtam..és most hogy ismered a one direction..lehetnék öribarik.
- Hát te teljesen elmebeteg vagy. Csak azért mert ismerem őket,azért ne barátkozz velem..és honnan veszed,hogy ismerem őket ?
- Zayn tweetjén.
- Na az nem tartozik rád. Most meg szépen emeld fel az újonnan plasztikáztatott seggedet és szépen topogj vissza a 2O centis magassarkúddal a helyedre.
- De...de..
- Semmi de. Velem ne barátkozzál kérlek. Ha eddig megaláztál és szivattál,most ne próbálkozz.
- Te ne pofázz nekem kisanyám.
- Mért,te kivagy,hogy neked nem szabad pofázni ? Te vagy a kisisten ? Hát azt kétlem..vagy te vagy a pápa ?
- Nem..én nem vagyok az..én csak az osztál szépe vagyok.
- Jajj hát persze. A szőke fejeddel,a nagy seggeddel,a kétmilliárdszor plasztikázott műmelleddel..és a 2 méteres műkörmöddel. Bocs de ez neem valami szép.
- Azt hiszed,hogy te szép vagy ? Hát nem hiába vagy az osztály loosere. Ezért nincs pasid..te csak egy pcsóró patkány vagy.
Több se kellett nekem,fogtam magam és megpofoztam..amire visszaütött,én megtéptem a haját és elkezdődött a verekedés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése