2012. november 18., vasárnap

4.rész

- Ne,Blair..figyelj énis beszélni szeretnék veled.
- Mondd.-fordultam felé könnyes szemekkel.
- Először is,ne sírj.-törölte le a könnyeimet.-másodszor pedig énis szeretlek.
- Mi ?.-kaptam fel a fejem.-de neked ott van..hogy is hívják ?
- Perrie.
- Ott van neked Perrie..én nem akaratam,hogy ez legyen..semmi baj megértem.-probáltam mosolyogni..milyen hülye voltam,azt hittem,hogyha találkozok vele,akkor szeretni fog..áá dehogyis..mit is képzeltem..gondolhattam volna,hogy van csaja.
- Nézd..énis fel akartalak keresni..és az van,hogy mindigis a szivemben voltál..még akkoris,ha nem találkoztunk annyiszor..mindig úgy feküdtem le aludni,hogy "vajon mi lehet Blair-el ? ".
- Én nagyon sajnálom,hogy ezt történt,és nem akarok közétek állni..legyünk csak nagyon jó barátok.-mondtam nagyot sóhajtva.
- Barátok ?! 
- Igen..de most megyek,mert még valami olyan dolgot teszek,amit később nagyon megbánnák.-mondtam,azzal el is mentem onnan.
Hazamentem,ahol anyáék ideges tekintetével találtam szembe magam,nem is értem miért..eddig tök normálisak voltak.
- Blair ezt mégis,hogy gondoltad ?!
- Mit ?-nézem rájuk értetlenül.
- Nem megmondtuk neked szépen,hogy nincs pasizás !
- Ti követettek engem ?
- Nem tartozik rád !-kiabált apa.
- De anya ! Mért nem lehet pasim ?
- Mert féltünk kicsim !
- De így sose lesz férjem ! Anya..kérlek szépen,ne tegyétek tönkre az életem...már mindenkinek van pasija..sőt az osztály fele már nem szűz.-mondtam,mire mind a kettőjüknek kikerekedtek a szemeik és tátva maradt a szájuk.
- Na látod ! Éppen ezért nem engedjük meg neked ! Aztán még csinálsz egy gyereket..a pasid elhagy és egyedül kell majd nevelned. 
- Nem anya..ez nem lesz így..és ha megis történne ..
- Nem...és kész. Menj fel a szobádba és szakíts azzal a fiúval.
- Nem járok azzal a fiúval.-mondtam mérgesen.-gratulálok ! Sikerült örökre elbaszni az életem !-mondtam flegmán,majd felmentem a szobámba.

Komolyan nem értem..ennyire hülyék nem lehetnek esküszöm..ezért megharagudni..ez csak egy normális dolog,de ahányszor szóba jön,mindig vagy megvernek,vagy veszekedés lesz a vége. Nekem már komolyan elegem van !
*Zayn szemszöge*

Mára van megbeszélve egy találka Perrie-vel..de nem megy...én seretem őt,csak az a baj ,hogy most iitt van Blair..itt a lehetőség..nemtudom mit tegyek. Elmentem a St James parkba,ahol Perrie egy padon ült egy pasival !
- Sziasztok !-köszöntem zavarodottan.

- Szia.-mondta flegmán Perrie.
- Mivan ?-néztem rá.
- Meguntalak szivi,az van !
- Meguntál ?-kerekedtek ki a szemeim.-miaz,hogy meguntál ?
- Hát..régi vagy és elavult..-nézegettea műkörmeit.
- Jó..akkor kapd be ! De nehogy visszagyere hozzám,mert a hajadtól fogva kötlek majd fel valahova.
- Cuppcsi !
- Fuckcsi !-mutattam be neki.

Na remek...muszáj beszélnem Blair-el. Megvan a zsebembe a házuk címe,még a barátnője adta meg. Elsétáltam a házukig,ami nagyon szép volt..egy kertes ház..a falak halványrózsaszínre voltak festve,az ablakokban virágok voltak,kertje rendezett,és szép volt. Becsengettem,majd egy féréfi nyitott ajtót.
- Ömm..jónapot ! Zayn Malik vagyok, Blair itthon van ?
- Igen.-nézett rám szúrósan.
- És esetleg...beszélhetnék vele ?
- Nem.-csapta be az ajtót.
Nem tudtam mit tegyek,így megfordultam és épp indulni akartam,mikor valaki megfogta a vállam.
*Blair szemszöge*
Épp az ágyamon rajzoltam a naplómba,mikor meghallottam,hogy valaki csenget. Kinéztem az ablakomból és megláttam Őt..mit keres itt ? Egyáltalán honnan tudja,hogy itt lakok ? Gyorsan leszaladtam,nehogy apám nyissa ki az ajtót. Mikor lementem apám eltorlaszolta az ajtót.
- Engedj ki !
- Nem !
- Apa,ne játsszd a hülyét,kérlek engedj ki !
- Nem !
- Hát te teljesen meg vagy huzatva ! Elmegyógyintézetbe fogsz kerülni,ha így folytatod !-mondtam,majd valahogy kimentem..Zayn a kapun ment ki..épp hogy elértem a vállát,majd megfordult. 
- Várj !-mondtam
- Blair !
- Ha meglátom,hogy smároltok.esküszöm a fejszével vágom le a fejét..-jött ki apám egy fejszével (!!!) a kezében.
- Jesszusom..apa fejezd már be..te teljesen nem vagy normális ! Menjünk innen !
Elmentünk sétálni.
- Miért jöttél vissza ?.
- Perrie dobott.
- Óh..sajnálom.
- Nincs mit sajnálni ezen..megbántam,hogy leálltam vele ! Neki csak ARRA kellettem !
- Az szar !-mondtam lehajtott fejjel.
- Figyelj,ha teis így érzel irántam,akkor lennél a barátnőm ?
- Zayn..az a baj..hogy..-tartottam egy szünetet..foggalmam sem volt,hogy mit mondjak..az lenne minden álmom,ha járnák vele..de ha elmodnom,hogy a szüleim nem engedik,akkor az nagyon ciki lesz.
- Hogy ?
- Én...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése